După ce PRO TV a dat logo-ul colorat pe unul simplu și elegant acum ceva timp se pregătește un alt rebranding la Pro TV. Toate posturile de televiziune pe care le deține(mai puțin MTV România) se îmbracă în haine noi și se pregătesc câteva schimbări importante.
Grupul Pro a anunțat că începând din această toamnă va reuni televiziunile sale sub același concept grafic, precum și la nivel de denumiri. Grupul PRO va avea o singura identitate, pe baza căreia vor fi dezvoltate toate elementele de branding ale televiziunilor sale.
Aleksandras Cesnavicius, CEO Pro TV, explică mutarea:
“Până în acest moment, fiecare dintre canalele noastre secundare era perceput ca o entitate distinctă. Din această toamnă, ne dorim ca universul PRO să devină mai mare, mai puternic, iar grupul PRO să fie perceput ca un întreg. Avem canale secundare foarte puternice, cu o istorie bogată și ne dorim ca fiecare dintre acestea să funcționeze sub aceeași umbrelă PRO. În două cuvinte, suntem PRO!”.
Conform documentelor depuse la OSIM, denumirile vor fi PRO TV, PRO 2, PRO X, PRO GOLD, PRO CINEMA și PRO TV INTERNATIONAL. Așadar, nu vor mai fi utilizate denumirile Sport.ro, Acasă Tv și Acasă Gold
Deocamdată nu se știe exact cum vor fi împărțite cele trei nume noi: Pro X, Pro 2 și Pro Gold între Sport.ro, Acasă TV și Acasă Gold.
Este foarte posibil ca Acasă Gold să treacă la Pro Gold, iar Sport.ro să se numească Pro X. Celelalte stații își vor păstra numele:Pro TV, Pro Cinema și Pro TV Internațional.
Schimbarea se va face în această toamnă.