TVR 2 vine și cu un inedit ID-ul de post, în care sunt prezente principalele vedete al postului, având coloana sonoră o melodie de la Rolling Stones, Monkey Man.
Promo-ul îi prezintă pe actorul Mitică Popescu, la 80 de ani, în haine sobre, alături de motocicliști, pe Paula Seling, Ovi și Adrian Enache, îmbrăcați în haine hippie, în timp ce Mircea Radu apare în costum de James Bond. Acestora li se adaugă și Iuliana Marciuc, Monica Roșu, Raluca Arvat, Stela Popa, Teodora Antonescu și Iulia Zgripcea.
„Vedetele devin mesagerii principali ai programelor tv, în ținute cât mai colorate. Telespectatorii sunt invitați să le descopere și să devină parte a unui film de acțiune cu personaje coborâte parcă din anii ’70”, spun reprezentanții TVR 2.
Tudor Dumitrașcu, creatorul promo-ului, explică ideea din spatele clipului:
„TVR2 a fost prima televiziune dedicată entertainmentului, încă de dinainte ca acest concept să se fi inventat în România. Pentru că astăzi “vintage is the new cool”, am creat acest concept cu ajutorul vedetelor sale a căror notorietate a străbătut decenii și a marcat generații. Iuliana Marciuc, Mircea Radu, Mitica Popescu… Am încercat să-i abordăm prin prisma atributelor lor, atât de cunoscute, dar într-o viziune complet nouă, actuală și care să poată furniza promisiunea brand-ului TVR2.”
Postul intră în toamnă cu sezoane noi ale emisiunilor „Câștigă România!”, „Se zice că…”, „Femei de 10, bărbați de 10” sau Duelul pianelor, emisiune prezentată de Paula, Ovi și Adrian Enache.
Carla Tompea, directorul canalului TVR2: „O televiziune poate cuceri publicul nu doar prin conținut, programe atractive, subiecte interesante. Ținând cont de profilul canalului 2, cred că TVR trebuie să reinvestească în vedetele sale, de aceea am ales ca grila de toamnă să fie promovată de acestea.”
„TVR este o forță care trebuie pusă în valoare! Odată cu lansarea grilelor de toamnă, care vin cu cea mai variată ofertă de programe, o schimbare a identității vizuale era absolut necesară. Conținutul merge “hand to hand cu imaginea”, împreună formează și trebuie să transmită un concept și o viziune unitară. TVR2 dă startul schimbărilor, am ales să facem acest lucru prin vocea vectorilor principali de imagine – prezentatorii și moderatorii programelor. TVR2 înseamnă calitate, curaj, inspirație! Conceptul și creația noilor ID-uri au fost realizate împreună cu Tudor Dumitrașcu, cel care a creat spotul de promovare pentru “CASTIGA ROMANIA!”, a spus Nicoleta Gavrilă, director de Marketing și Comunicare TVR.