Companiile HBO şi AT&T au anunţat, recent, că au ajuns la o înţelegere pentru a distribui conţinutul HBO pe platformele AT&T şi pentru a include programele HBO şi Cinemax în serviciul de streaming DirecTV Now, care va fi lansat până la sfârşitul anului, scrie multichannel.com.
Cele două companii au precizat că este vorba despre o înţelegere pentru mai mulţi ani, dar au refuzat să dezvăluie date financiare ale contractului.
Conţinutul HBO şi Cinemax va face parte, de asemenea, din pachetul de oferte video mobile al AT&T.
Prin această înţelegere, HBO şi Cinemax vor fi prezente în continuare în platformele video AT&T, precum DirecTV şi AT&T U-verse.
”Înţelegerea noastră cu HBO este inovatoare în industriile pay TV şi wireless, precum şi în categoria premium. Cu această înţelegere, am creat acces mai uşor pentru abonamentele şi consumul conţinutului HBO premium pe toate platformele noastre. (…) Este prima astfel de înţelegere pentru ambele companii şi un mare câştig pentru consumatori, construind AT&T ca distribuitor al HBO, în beneficiul bazei noastre de clienţi în wireless, broadband şi divertisment”, a spus Dan York, director de conţinut AT&T.
La rândul lui și Simon Sutton, preşedinte al departamentului de distribuţie globală HBO, a spus că este încântat de pactul cu AT&T.
HBO este cea de-a doua companie care va face parte din DirecTV Now, după ce Disney a anunţat, la începutul lunii august, că ESPN va fi parte a serviciului.