Fox este prima televiziune care va integra în calupurile publicitare reclame scurte, cu o durată de doar şase secunde. Care este motivul?
Grupul media american va implementa noul sistem pe 13 august, în timpul galei “Teen Choise Awards”, care premiază cei mai de succes tineri cu vârsta între 13 şi 19 ani, scrie Adage.
Cum va arăta calupul publicitar în noul format?
Reclamele de şase secunde vor face parte dintr-un calup de spoturi scurte de 29 de secunde, format dintr-un video de intro care va îndemna publicul să nu schimbe canalul pentru că emisia revine în 30 de secunde, urmat de patru reclame de câte şase secunde.
De asemenea, Fox a rula alte spoturi cu aceeaşi lungime în timpul transmisiei, prin care vrea să afle cât de eficiente sunt acestea pentru publicitari.
De ce reclame atât de scurte?
Potrivit directorului executiv al companiei de analiză Comscore, tinerii din generaţia Millenials nu urmăresc mai mult de 5 – 6 secunde dintr-o reclamă video.
Care vor fi primele branduri care vor apărea pe TV în reclamele de şase secunde?
Primele două branduri care se vor promova prin reclame de şase secunde pe postul TV sunt brandul de acumulatoare Duracell şi brandul de dulciuri Mars.
“Ne place ideea de a încuraja publicitarii să-şi îndrepte mai mult atenţia către spaţiul publicitar din televiziune şi ăsta e modul cel mai eficient de a face acest lucru. Gala “Teen Choice Awards” este locul perfect în care să lansăm acest format, deoarece audienţa tănără, din categoria “Millenials”, este deja obişnuită să vadă astfel de reclame”, a spus Suzanne Sullivan, vicepreşedinte executiv al departamentului de vânzări din Grupul Media Fox, citată de Adage.
În luna iunie, la festivalul de creativitate Cannes Lions, Grupul media Fox a anunţat că va integra reclamele de şase secunde pe platformele digitale şi de televiziune la cerere pe care le deţine.
Formatul reclamelor cu o durată de şase secunde a fost adoptat pentru prima dată de Youtube în toamna trecută, iar săptămâna trecută Facebook a anunţat că lucrează la implementarea acestui format de reclame video.