Postul de documentare BBC Earth are grafica noua si un nou logo din 14 septembrie. Acest nou logo este identic cu cel al postului din Marea Britanie. Aceasta noua infatisare a postului BBC Earth este realizata de una dintre cele mai premiate echipe de creatie, BBC Studio Creative.
Brand-ul BBC Earth este unul foarte apreciat la nivel global. De-a lungul timpului, BBC Earth a difuzat filme si seriale de documentare care s-au bucurat de un mare succes, printre care putem mentiona: Blue Planet II, Frozen Planet II sau The Green Planet.
In aceasta toamna, BBC Earth va difuza un nou serial documentar, Planet Earth III.
Noile elemente si logo-uri folosesc un dispozitiv circular care surprinde un continut spectaculos si povesti uimitoare, ce reprezinta fereastra catre lume si transporta spectatorii din imprejurimile lor pe taramuri minunate si infinite.
Nick Meikle, directorul creativ executiv al studiourilor BBC Studios Creative, a declarat despre noua grafica printre altele urmatoarele: „Am vrut sa ridicam mostenirea dispozitivului circular in cadrul marcii actuale si sa ii dam un scop si o dimensiune reala. Ideea de baza este fereastra catre lume, o fereastra circulara care reprezinta Pamantul. Este o mecanica vizuala care incearca sa descopere momente captivante.”
Schimbarea vizuala a identitatii BBC Earth s-a produs atat in Europa cat si in Asia. BBC Earth s-a lansat in Romania pe 14 aprilie 2015 inlocuind BBC Knowledge, care a fost lansat in Romania in 2013. BBC Earth difuzeaza filme si seriale documentare despre natura si lume. Licenta audiovizuala este detinuta de BBC Studios. In Romania, BBC Studios mai detine canalele BBC News si BBC First care difuzeaza filme si seriale britanice.
BBC Earth se poate receptiona in grilele celor mai importanti operatori de cablu, iptv si dth din Romania, cum ar fi: Orange, Vodafone, Focus Sat si Digi si in aplicatia Sweet TV. BBC Earth nu se afla in grilele operatorului Orange Romania Communications.
BBC First HD este disponibil exclusiv in grila de baza a operatorului de cablu Digi.