Noul post se numeşte Angelus TV şi este finanţat de biserica romano-catolică din Bucureşti. Iniţial, acest proiect a început în online din luna mai.
Membrii CNA au votat în unanimitate acordarea licenţei audiovizuale.
Postul este unul tematic-religios şi nu oferă doar programele religioase, ci şi de cultură, istorie, psihologie, tursim sau lectură. Se adresează atât publicului romano-catolic din România, cât şi cel din diaspora. Angelus TV se va transmite SD, cât şi HD.
Din acţionariatul postului fac parte SC Denis Florent Media (33%), Părintele Francisc Ungureanu (34%) şi Adriana Recăşan (33%). Părintele Ungureanu este directorul postului, iar Adriana Recăşan producătorul general.
Conform documentelor depuse la CNA, investiţia iniţială în acest proiect este de 60.000 de euro şi este asigurată de Arhiescopia Romano-Catolică din Bucureşti.
Sursele de finanţare vin din partea Signis România, Asociaţia Catolică pentru Comunicare Audiovizuală, dar şi de la asociaţiile Angelus Work SRL.
Angelus TV are patru studiouri în Bucureşti şi unul mobil prin care va merge prin ţară pentru a realiza transmisiuni.
Reprezentanţii Angelus TV au spus că au un acord de principiu pentru a intra în grilele RCS&RDS şi Ines IP TV, dar au anunţat că vor negocia şi cu alţi cablişti.
Structura serviciului de programe: Producţie Proprie – 81,11%, Producţii audiovizuale ale altor producători – 18,89%.
Adriana Răgăşan (producător general), în şedinţa CNA:
„Noi am început să ne îndeletnicim cu această propunere anul trecut, în pandemie. Credincioşii noştri cereau o legătură cu biserica şi a trebuit să folosim internetul. Prin această asociaţe – Signis România – am început acest proiect în formă online, a fost bine primit de comunitatea noastră şi am ajuns unde suntem astăzi.
Avem nişte studiouri adecvate pentru o televiziune. Am realizat în online câte o emisiune pe zi, s-au adunat în jur de 400 de emisiuni, am început noi să le diferenţiem pe diferite categorii.
Experimentând programul propus publicului larg am primit un răspuns favorabil, se pare că programele îi interesează pe mai mulţi români, în special cele de cultură.
Am strâns lângă noi o echipă de 50 de profesionişti şi vă propunem acest proiect: avem programe de cultură, istorie, psihologie, turism, lectură, film.
Avem patru studiouri şi mai avem o unitate mobilă prin care mergem prin ţară.”