Viacom International Media Networks (VIMN) va închide, la sfârșitul acestui an, televiziunea germană de muzică VIVA. În schimb, televiziunea Comedy Central, care în prezent împarte timpii de emisie cu VIVA, va avea din 1 ianuarie 2019 un program extins la 24 de ore. Viacom argumentează decizia prin creșterea constantă a audiențelor Comedy Central în Germania.

“Suntem poziționați ideal prin cele trei branduri pe care le avem în Germania. Comedy Central oferă un spectru larg de programe de comedie, recompensat de telespectatori cu audiente în creștere. Televiziunea germană MTV este bine poziționată pentru a servi apetitului tot mai mare pentru muzică și divertisment, după revenirea acesteia la sistemul liber la recepție. Și situația televiziunii Nickelodeon este foarte bună, chiar dacă mediul concurențial este foarte puternic”, a pr
ecizat Mark Specht, Director General al VIMN pentru Germania, Austria și Elveția.

Ca un rămas bun, VIVA va difuza, din arhivele televiziunii, cele mai importante momente din cei 25 de ani emisie. “Este foarte dificil pentru noi să vă spunem adio… Bineînțeles că nu ne vom despărți fără o mare distracție! Pentru ultima oară, vom redifuza cele mai importante momente din ultimii 25 de ani și vom celebra sfârșitul acestei ere. Vom sărbători cu cele mai bune playlist-uri, cu cei mai apreciați invitați și bineînțeles, cu tine!”, a precizat echipa televiziunii Viva.

Închiderea VIVA marchează sfârșitul unei ere în segmentul televiziunilor de muzică din Germania. Canalul lansat pe 1 decembrie 1993, ca și concurent al MTV Europe, cu un program personalizat pentru publicul german, a fost preluat de Viacom în anul 2004.
Până în ultima zi a acestui an, televiziunea Viva poate sa fie recepționată în continuare prin satelit, gratuit, inclusiv în România (de exemplu, prin satelitul Astra 1M de la 19,2 grade Est, pe frecvența 11973, polarizare verticală, SR 27500, FEC 3/4, DVB-S QPSK).

 

Distribuie pe social media

By dvbnews