Consiliul Național al Audiovizualului a aprobat în ședința publică de astăzi solicitările RCS ce vizează modificări ale licențelor Music FM și Dance FM.
- Cesionarea celor patru frecvențe de pe societatea Campus Radio, la compania RCS&RDS: Dance FM din București și Music FM din București, Cluj Napoca și Târgu Mureș.
- Modificarea denumirii Music FM din București în Chill FM.
- Modificarea denumirii Music FM din Cluj Napoca și Târgu Mureș în Dance FM și retransmisia pe cele două frecvențe a Dance FM București.
Lucian Mihai, reprezentant RCS, în fața CNA:
„La momentul la care am cesionat licențele de la Pro TV, compania avea două stații radio – Music FM și Dance FM – pe o altă societate, pe Campus Radio. A fost mai simplu să intrăm în acționariatul societății Campus, pentru că erau contracte în derulare, erau mai mulți angajați și între timp am reușit să rezolvăm și aceste probleme financiare. Acum putem trece licențele pe RCS, așa cum am vrut inițial, cu anumite modificări.”
Marius Onuc, despre Dance FM:
„În ce privește licențele din Cluj și Târgu Mureș, am dori să retransmitem Dance FM pe el. Important de menționat, puterea celor două licențe este de 0,05 KW. De aceea se și numește firma Campus RadiO SRL, pentru că inițial acestea erau structurate ca radiouri doar pentru campusuri studențești. Dance FM a ajuns până pe patru ca market share. Suntem pe șase pe publicul comercial.”
Dragoș Vulgaris, reprezentant Music FM:
„În ce privește Music FM, am luat decizia de a-i schimba numele, pentru că Music FM este un nume destul de general. Are, în acest moment, un playlist oarecum asemănător cu celelalte playlist-uri ale radiourilor care au deja mulți ani în spate și automat este foarte greu să ajungi la nivelul lor pe București. În această idee, am luat hotărârea să încercăm să-l schimbăm în Chill FM, un post unde se va schimba playlistul, fiind în concordanță cu numele: un post de radio de nișă neacoperită în București.”
Compania de media și telecom a depus recent la Oficiul de Stat pentru Invenții și Mărci(OSIM) o cerere de înregistrare a mărcii Chill FM.
Cererea a fost depusă în urmă cu aproximativ două săptămâni și a fost publicată la începutul acestei săptămâni, adică luni, 6 august.
Music FM a fost lansat în februarie 2011 pe frecvența 103,8, ca un post muzical centrat pe muzica ultimilor 30 de ani. El făcea parte și atunci din familia Pro FM.
Music FM alături de ProFM, InfoPro și Dance FM au trecut, la începutul anului 2015, în protofoliul RCS&RDS.