Se intenționează, în lunile următoare, lansarea unei campanii de re-branding pe produsele media din portofoliul companiei, o uniformizare a elementelor grafice, o identitate pe care compania dorește sa o consolideze în timp. Siglele vor fi schimbate: vor include un simbol comun, un triunghi echilateral cu colțuri rotunjite, dar care va fi diferențiat în special prin culori. În partea dreapta a simbolului va fi afișată denumirea televiziunii respective.

Iată modificările aprobate de CNA ppentru cele patru posturi:

  • Look TV devine LookSport și are o nouă siglă.
  • Look Plus are o nouă siglă și o schimbare minoră de denumire alăturarea LookPlus
  • Profit.ro, post de business nou-lansat, are siglă nouă
  • Agro TV, post TV operat de Agro TV Network și deținut tot de Adrian Tomșa, renunță la studioul din Cluj pentru a rămâne doar cu cel din București. Și acest post are o nouă siglă.

Look Plus va avea în continuare o structura generalistă de programe, mai ales ca există conținut ce trebuie valorificat (filme, conținut propriu), și va include și programe de sport, deoarece exista mult conținut pentru care compania are drepturi de televizare. Reprezentanții postului tv au mai precizat că de trei luni lucrează la conținut propriu, inclusiv sit-com-uri și alte programe de divertisment, care vor înlocui producțiile vechi.

S.C. AGRO TV NETWORK SRL Cluj-Napoca a solicitat Consiliului Național al Audiovizualului modificarea licențelor audiovizuale pentru Agro TV (satelit și rețele de comunicații electronice), ca urmare a modificării localității pentru care au fost acordate licențele, a denumirii și siglelor postului și renunțare la studioul din Cluj-Napoca.

Și în privința Agro Tv vor exista schimbări. Va rămâne doar studioul de la București, renunțându-se la cel din Cluj-Napoca. Structura de programe va rămâne ca până acum. Sigla va conține același simbol în formă de triunghi. Simbolul în formă de triunghi va fi adăugat și în noua siglă a televiziunii Profit.ro. Televiziunea Profit.ro a început relativ recent să emită în mediul online. Postul tv prezintă informații de business, subiecte și știri economice pentru mediul de afaceri. Televiziunea este adresată în special telespectatorilor din mediul urban, oamenilor de afaceri și persoanelor din segmentul de vârsta 25 – 55 de ani, cu venituri peste medie.

Distribuie pe social media

By dvbnews